Mobincube İle Kod Bilmeden Android Uygulama Hazırlayın!

  Android, Google'ın ortaya çıkarttığı bir mobil işletim sistemidir.  Neredeyse günümüzdeki telefonların ve tabletlerin 4'te 3'ü Android işletim sistemlidir. Net bir rakam vermek gerekirse dünya üzerindeki mobil cihazların en az 1.4 Milyarı Android tabanlıdır. Bu nedenden dolayı Android telefonlar için uygulama ve oyun yazmak daha cazip olmaktadır. Fakat uygulama yazmak için artık kod bilmenize gerek yok. Nasıl mı? Yazımın devamında bahsedeyim.

Android telefonlar ve tabletler için kod bilmeden uygulama hazırlamak diye eskiden deseler güler geçerdiniz değil mi? Fakat günümüzde teknoloji o kadar gelişti ki artık kodlama bilmeyen kişiler de Android uygulamalar çıkarabilmekte. Hatta güzel paralar kazanabilmekte. Kodlama bilmeden program hazırlama sitesi olan Mobincube ile uygulamalar hazırlayarak siz de Google Play'de yer alabilir ve para kazanabilirsiniz. Üstelik sistem tamamen Türkçe! (Giriş ekranının İngilizce olduğuna bakmayın, üye olunduğunda ayarlar bölümünde Türkçe'ye çevrilebiliyor.)



Şimdi sitenin nasıl çalıştığını anlatalım. Site kısaca sürükle bırak mantığıyla çalışmakta. İstediğiniz bölümleri yan panelden sürükleyerek ana ekrana taşıyorsunuz ve içeriğini dolduruyorsunuz.  Gayet kolay değil mi? Üstelik kafanızdaki projeler için yeterince işe yarayabilecek türden özellikler var. Database oluşturma, text ekranı, resim bölümü, menü sistemi vb... Ben bu yolla uygulamalar yaparak şuanda ortalama sayılabilecek miktarda paralar kazandım. Şu an Google Play'de 7 adet uygulamam var ve her geçen gün yenisini üretim yayınlıyorum.

Ayrıca sistemde Mobincube reklam servisini kullanıyorsunuz. Bu reklam sistemi Startapp, Google AdMob gibi bir çok güçlü reklam şirketiyle anlaşmalı. Bu nedenle uygulamanızda reklam yayımlayabilirsiniz. Ayrıca Google AdMob reklamları için kendi kodunuzu da kullanabilirsiniz. Uygulamalarınızdan yayınlanan reklam gelirleri ise %30 kesintiyle size aktarılmakta. Bence kodlama bilmeyen biri için para kazandıracak sistem olduğundan %30 kesinti çok bir şey değil. Para birimi dolar olarak hesaplanmakta ve dilerseniz PayPal üzerinden, dilerseniz banka hesabı üzerinden aktarım yapılmakta. 100 Dolar ödeme eşiğini geçtiğinizde ise ödemeniz yapılmakta.


Sadece Android için değil, iOS, Windows Mobile için de uygulama üretebilir ve gerekli marketlerde yayımlayabilirsiniz.

Sistemde üyelik tipleri de bulunmakta. Üyelik tiplerine göre kazanacağınız özellikler de olmakta. Üyelik tiplerini görselde görebilirsiniz.
Eğer siz de Kodlama bilmeden Android program yazmak istiyorsanız, üstelik para da kazanmak istiyorsanız, bu sistemi denemelisiniz!

Ödeme Kanıtı için Buraya Tıklayabilirsiniz.

Örnek Uygulama Dersleri( Dersler Yavaş Yavaş Eklenmekte.)

Android Site Uygulaması Yapımı

38 yorum:

  1. Yazın için elin sağlık..Uygulamayı yaptıktan sonra playstore nasıl yüklüyoruz?Google bizden herhangi bir istiyor mu..Bu kısımları da ayrıntılı şekilde açıklarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herhangi bir ücret olacak o kısım

      Sil
    2. Google bunun icin aslında tek seferlik bir ücret istiyor. Google Play Developer üyeliği icin 25 dolarlik bir ucret ödüyorsunuz. Bu ücreti verdiğinizde hesabiniz açılmış oluyor. Daha sonra uygulamaları markete eklerken bir ücret ödemiyorsunuz. Istediginiz kadar uygulama ekleyebilirsiniz Google politikalari cercevesinde. Baska merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim. :)

      Sil
  2. Aynen var bi kaç sorum daha

    -Uygulamayı yaptıktan sonra reklam ekleme işlemini kendimiz mi yapıyoruz yoksa site reklamını içine gömülümü veriyor bize?

    -Benim adsense hesabım var aynı gmail ile admob hesabı açsam sıkıntı olur mu ? İlerde telif hakkı vs istemeden ihlal etsek google admob a ban atsa adsense de tehlikeye girer mi?

    -Hangi uygulamalar daha çok ihlal içerir , radyo yapsam mesela? Senin kaç uygulaman var ve kaç k alıyosun ayda , ödemeler düzgün geliyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamları Mobincube otomatik ekliyor ayriyetten reklam eklemeye gerek yok. Istersen admob hesabi açarak siteye tanimlayabiliyorsun. Admob reklamlari ve startapp reklamları kullanıyor. Kazanclar sizin oluyor tabiki.

      Adsense hesabınızın olduğu gmaile admob açabilirsiniz sakıncası olmaz. Admob Reklam ekleme işi bence gereksiz çünkü sistemin eklediği reklamlar surekli çıkmakta uygulamalarda. Windows phone için uygulama çıkartmak istersen Admob kodunu ekleyebilirsin. Windows phone uygulamaları için reklamlar sürekli çıkmıyormuş uygulamada. Kendimizin eklemesinin gerektiğini söylemişlerdi bana. Android icin gerek yok ama.

      Telif hakkı ihlali yapman dikkat edersen zor olur. Telif hakları genelde spam ve fikri mülkiyet ihlali yaparsan oluşmakta. Ne oluyor dersen, uygulamanın markette yayınlanmasını engelliyorlar. Sana engel sebebini sunarlar. Elinde kullanma kanıtın varsa fotoğrafını alarak gönderiyorsun google play ekibine ve uygulaman tekrar aktif oluyor. Telif icerikli uygulamalar yapmaman daha iyi. Yapacaksan da yapımcı firmadan mail yoluyla izin isteyebilirsin.

      Radyo uygulamaları televizyon uygulamaları yasaklı seyler. Telif hakkı icermekteler diye reddediliyor yayınlama aşamasında.

      Benim 6 uygulamam var iki tanesi telif içerikli. Ancak yapımcı firmalardan izin isteyerek yayinlama izni aldım. Su anda 170 dolar civarı var hesabımda. Henuz ödeme almadım. Odeme zamanı onumuzdeki ay başlıyor benim için. Ödeme aldiğimda önümüzdeki ay ekran fotoğrafı ile odeme kaniti da ekleyeceğim buraya.

      Sil
  3. Sağolasın..Şimdi bu mobincube de paket satın alsak yeni görünüm arka plan font tarzı ekstra şeyler mi açılıyor..Birde uygulamayı güncellemek istersek bu site ile mi yapacağız?Ödeme eşiği nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paket aldığınızda ekstra özellikler geliyor hesabınıza. Ben şahsen almayı düşünmedim şuanda. Çünkü sistemin Starter yani ücretsiz versiyonu da gayet yeterli geldi benim için. Örneğin uygulama içerisinden video reklamları kaldırmak istiyorsun, bunu ücretsiz versiyonda yapamıyorsun. Herhangi bir versiyonuna geçiş yapman yeterli. Bunun gibi çok ta normal kullanıcıları etkileyecek şeyler sunmuyor bence. Google Play Store optimizasyon aracı da eklenmekte satın aldığınızda üst paketi. Güncelleme işlemini evet uygulamaları yaptığınız yerden yapabiliyorsunuz. Örneğin yemek tarifi uygulamanız var, yeni tarifleri eklemek için önceden hazırladığınız uygulamanıza tıklayıp eklemeler yapabiliyorsunuz. Daha sonra yeni apk üreterek bunu Google Play Store'a ekliyorsunuz.

      Sil
    2. Ödeme eşiği ise 100 dolar.

      Sil
    3. Uygulamayı nasıl olusturcagımızla ilgili video,anlatım vs bulamadım fazla sen bununla ilgili detaylıca video çekebilirsin bundan para kazanabilirsin

      Sil
    4. Evet aklımda video da çekmek var. Turkiye'de cok kişi bilmiyor henüz yaygınlaşmadığı için videolar suan yok gibi bir şey.

      Sil
    5. Örnek olarak android site yapımını anlattım isterseniz bakabilirsiniz.

      Sil
  4. Siteyi inceledim.Harika bir siteye benziyor.Yazınız için çok teşekkür ederim.Bu konu hakkında video çekerseniz minettar olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yazımı beğendiyseniz:) Yakın bir zamanda video ile anlatım da yapacağım. Örnek bir uygulama oluşturarak sistemi anlatacağım.

      Sil
  5. Blogum için mobil uygulama yapmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar için siteler için mobil uygulama yapilabilir sistemden. Kolay bir şekilde uygulamamızı hazirlayabilirsiniz.

      Sil
    2. Örnek olarak android site yapımını anlattım isterseniz bakabilirsiniz.

      Sil
  6. Berkay bey, müthiş bir konuda aydınlatıcı bilgiler paylaşıyorsunuz. Mobincube sisteminin ödeme yöntemi problemini de en kısa sürede çözeceğini düşünmekteyim. Malum paypal ile artık ödeme alamamaktayız. Videolu konu anlatımlarınızı ve uygulamanızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Örnek olarak android site yapımını anlattım isterseniz bakabilirsiniz.

      Sil
    2. youtube kanalınıza videolu anlatımlarınızı bekliyoruz :))

      Sil
  7. Merhaba.Bir sorum olacak. İk application ı google playde yayınladıktan sonra kazançların mobincube de görünmesi kaç gün sürüyor öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk* application

      Sil
    2. Merhabalar, kazançlar sisteme 1 gün gecikmeli işliyor. Yani 3 Eylül'ün kazancını siz 4 Eylül'de görebiliyorsunuz. Saat öğle 12 gibi tam kazancınızı gösteriyor. Bazen yine de 14.00 ve 15.00 gibi girdiğinizde kazancınızın yine güncellendiğini görebilmeniz de olası ama genellikle öğle 12.00'da güncellenir.

      Sil
  8. nasıl bu uygulamaları google playe attın tamam da ne tür uygulamalar yaptın telifle falan hangi uygulamarı yapıcaz mobincube ile bide google playdeki uygulamalarını atsana bize google play linkini bide kazanlar rapor kısmında mı gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm, uygulamalarımı maalesef gösteremem, telif hakkı getirmeyecek uygulamalar olarak örneğin yemek tarifi uygulaması yapabilirsin. Bunun gibi fikirler üretebilirsin. Kazançlar da Mobincube sisteminden görüntülenir.

      Sil
  9. paypal kapatıldı ödemeyi nasıl alcaksınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paypal yazan bölüme iban adresinizi yazarsanız da ödeme gönderiliyor.

      Sil
  10. Bu konuda bilgi verdiginiz için çok teşekkürler ama bir şey sormak istiyorum. aylık belli miktar ücret isyediği paketlerin avantajlari neler, yani ücretsiz olarak yapılan uygulamalar dan ne gibi avantajlari var. Bu paketler icin para vermeye gercektende değecek özelliklere mi sahip. Bu konu hakkında da bi açıklama yapabilirsiniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bir süredir aktif olamadım kusura bakmayın. Paketlerin avantajları olarak kısaca daha fazla bildirim mesajı gönderme, google play seo ayarları yapılması ve uygulama yaptığınızda girişteki mobincube logosunu kaldırmak ve reklamları admob reklamları koymak gibi avantajlar elde ediyorsunuz.

      Sil
  11. Bu disc space muhabbeti nedir? 5mb gibi bi disc space yazıyor. fakat ben 1,5mb'lık bi uygulama yapmış olmama rağmen 0mb dolu gösteriyor. Her bir uygulamanın olabileceği maksimum boyutu mu belirtiyor? Bilgin var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamsız uygulamalar için böyle bi sınırlama varmış. reklamlı olursa sınırsız..

      Sil
  12. bilgilendirme için çok teşekkür ederim. yaklaşık 2 haftadır oyun nasıl oynanır tarzında ingilizce guideler yapıyorum. bir tanesi bayağı indirilmeye başladı. şuanlık günde ortalama 5 dolar kazandırıyor. hedefim bu şekilde çalışarak en kısa sürede günlük kazancımı 100 dolara çıkarmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazanmanıza çok sevindim :) Gayet güvenilir bir sistem olduklarından benim ödememi yaptılar sizinkini de yapacaklardır emin olun :)

      Sil
  13. merhaba dostum bir şey sormak istiyorum kendi yaptığın programlardan birkaç tanesini söylebilir misin marketten baksak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://play.google.com/store/apps/developer?id=Dr.+Erkam+CAYMAZ

      Sil
    2. Bahsettiğiniz hesabın sahibiyle maille konuştum. Sorduğum tüm soruları kibarca yanıtladı. Yine ricamı kırmayarak bana apple store uygulamalarının kazancının ekran görüntüsünü attı. Uygulama yapmaya başladığı ilk 3 ay içinde sadece apple storedan 3k-4k lira civarı kazanç elde etmiş. Google play kazançlarının ise bunun üçte biri olduğunu belirtti.


      ilk 3 aylık kazanç grafiği : http://i.hizliresim.com/r3kELV.png


      Ayrıca ilgili arkadaşlar drerkam@yandex.com bu mail adresinden konuşabilirler. Bana attığı resmi sizle paylaşmak için izin istediğimde meraklı olanlara yardımcı olabileceğini de belirtti. ( Kayıt işlemleri uygulamalar nasıl yapılır , apple store android developer hesapları nasıl açılır vb.)

      Sil
    3. nasıl yapılır videosu çekmiş: https://www.youtube.com/watch?v=cffWQVHeZ3E

      Sil
  14. en iyi site bu ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Appstore uygulama atmak için ne kadar ücret ödeniyo ve her uygulamayıda kabul etmiyor sanırım ?

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.