LG Cihazlarda Üretim Tarihi Nasıl Öğrenilir?

Lg cihazlarda her alan mutlaka merak etmiştir. Cihazım hangi ay, hangi yıl üretildi soruları internette bolca sorulmakta. Peki bu üretim tarihi ve ay neden önemli? Üretim tarihi aslında cihazın hatalarından arınmasının bir numaralı belirleyicisidir. Bu nedenle kullanıcılar aldıkları cihazın son seriden olmasını ümit ederler. Böylece kronik sorunlar çözülmekte ve cihaz servise gitmeden kullanıcısını mutlu etmektedir. Şimdi üretim tarihini nasıl öğrenebileceğimize bakalım.

Telefonunuzun Üretim Tarihi Nasıl Öğrenilir?

Üretim tarihini telefonunuzun kutusuna bakarak öğrenebilirsiniz. Seri numara, yani S/N yazan yerde ve devamında yazan ilk üç numara sizin telefonunuzun üretim yılını ve ayını göstermektedir. Örneğin aşağıdaki resimde size kendi telefonumun kutusunu çektim. Resimden siz de seri numaranızın tam olarak nerede olduğunu görebilirsiniz. Sizin kutunuzda tabi ki burada yazan rakamlar farklı olacaktır. Buna göre kendiniz hesaplamalısınız.

S/N yazan yerde 407 ile başlayan kısımda bulunan 4 rakamı 2014 yılını, 07 rakamları ise Temmuz ayını temsil eder. Yani benim telefonum 2014 yılının Temmuz ayında üretilmiş. Bu yöntem ile siz de telefonunuzun hangi yıl ve ayda üretildiğini görebilirsiniz.

2 yorum:

  1. 801K serisi 2018'de mi üretilmiş oluyor?

    YanıtlaSil
  2. Kutu da değil telefondan nasıl öğrenebiliriz üretim tarihin8

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.