PayPal'dan Çekilemeyen Paralarınızı Bağışlayın

Merhaba arkadaşlar, duyduğunuz gibi PayPal 6 Haziran'da kapılarını Türk kulanıcılara kapatacak. Yanı ne PayPal hesabınızdan para çekebileceksiniz, ne de PayPal hesabınıza para gönderilebilecek. PayPal hesabından para çekmeniz için ise ödeme alt limiti bulunmakta. Dolar için 10$, Türk Lirası için 15₺ gibi... Bu alt limiti geçemeyenlerin paraları PayPal'da kalacak. Siz de kuruşlarınızla, Liralarınızla, Dolarlarınızla yardıma muhtaç insanları, çocukları sevindirmek istemez misiniz? Şahsen ben böyle bir fikre sıcak baktım ve bu konuyu sizlere açtım. Bağışlarınızı LÖSEV'e yapabilirsiniz. LÖSEV ile siz de bir can kurtarabilirsiniz. Eğer bağış yapmak istiyorsanız sizi konunu devamına alalım...
Bilgisayardan
Öncelikle Bağış yapmak için PayPal hesabınıza giriyorsunuz.
Ardından hesabınızda bakiyenizi öğrenerek aklınızda tutun.

Daha sonra international@losev.org.tr mail adresini buradan kopyalayın ve Gönder ve iste butonuna tıklıyoruz.

Ardından arkadaşınıza ve ailenize para gönderin butonuna tıklayın.

Ardından kopyaladığınız LÖSEV mailini çıkan yere yapıştırın ve devam edin.

Şimdi de göndereceğiniz miktarı buraya yazın. Dolar/Euro/Türk Lirası artık hangi para birimiyse ayarlayın ve gönderin. Göndermeden önce not ta yazabilirsiniz.

Daha önce telefondaki PayPal uygulamasından gönderdiğim için ben gönderme bölümüne miktar yazmadım. Ama Burada sizin için hem mobil hem de Bilgisayardan göndermeyi göstermek için ekran fotoğraflarını yayınlıyorum. Umarım sizler de az da olsa destek olursunuz sevaba girip iyilik yaparsınız.

Mobil İçin

                    


Hiç yorum yok:

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.