Instagram Geçici Olarak Engellendin Sorunu Nasıl Çözülür?


Instagram, fotoğraf paylaşımında bulunduğumuz güzel bir sosyal medya uygulamasıdır. Kullanıcılar fotoğraflarını paylaşırlar ve beğeni hedeflerler. Kullanıcılar, diğer insanları, ünlüleri, sayfaları takip ederek Instagram'ı daha zevkli hale getirebilmekte. Başkalarını takip ederken birden karşınıza çıkan ''geçici olarak engellendin'' mesajı bir çok kullanıcının karşısına çıkmıştır. Peki geçici olarak engellendin sorunu neden oluşur ve nasıl çözülür?
Instagram'da öncelikle başka kişileri takip edebileceğinizi söylemiştik. Instagram'ın oldukça popüler olması nedeniyle burada istenmeyen davranışlar da sergilenebiliyor. Örneğin nasıl ki Facebook'ta bir zamanlar herkes herkesi arkadaş ekliyordu, Instagram'da da herkes herkesi takip edebiliyor. Düşününce normal bir kullanıcının normal şartlar altında takip edebileceği hesap sayısı en fazla 10 civarıdır. Bu durumu abartan ve belli bir sürede yaklaşık 250-300 civarı insana takip isteği atan kişilerin hesaplarında geçici olarak engellendin yazısının belirmesi olağandır.
Bunu Instagram spam ile mücadele etmek için ve diğer kullanıcıların rahatsız olmasını engellemek için yapmaktadır.

Geçici olarak engellendiğinizde bir takım işlevlerden geçici olarak mahrum kalırsınız. Başkalarını takip edemezsiniz, takipten çıkartamazsınız, yorum yapamazsınız.

Geçici Olarak Engellendin Mesajı Almamak İçin Ne Yapmalıyız?

  • Kısa bir zamanda çok fazla kişiyi takip etmeyin ve takipten çıkartmayın. Zamana yayarak yapabilirsiniz.
  • Aynı veya farklı hesaplara sürekli aynı yorumu yazmak ta geçici olarak engellenme sebebidir.
  • Kısa zaman içerisinde çok fazla gönderi beğenmesi yapmak ta geçici olarak engellenmenize yol açar.
Sorunu düzeltmek için aslında bir şey yapmanıza gerek yok. Bir gün süreyle hesabınızı dinlendirdiğinizde her şeyin düzeldiğini göreceksiniz. Fakat dikkat edin, sürekli sürekli aynı şeyleri yaparsanız hesabınızın kapandığını da görebilirsiniz. Bu yüzden ihtiyatlı davranın.

12 yorum:

  1. Ben 1 haftadır bekliyom hâlâ düzelmedi

    YanıtlaSil
  2. Benimkide 4 gündür öyle beyni yapamıyorum bunu nasıl yapalım...

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar benimki iki hafta oldu daha kalkmadı engel bu nasıl iş yaa🙄

    YanıtlaSil
  4. Yorum engeli en fazla kaç gün sürer benim beş gün oldu duzelmedi

    YanıtlaSil
  5. Benim 3 gun oldu ama kalkmadi ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  6. Bir anda hesabim kapandı ve kullanıcı adını ve e posta girince böyle birşey yoktur diyor numara doğrulama geliyor numara mi yazıyorum numarama kod gelmiyor ne yapmalıyım yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  7. ben de de kaldı öyle bayadır gecmıyor spam yedım dıye mı post attım bakalım inş düzelir

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.