Instagram'dan Fotoğraf İndirme Nasıl Yapılır?


Instagram artık günümüzde çoğu insanın kullandığı bir sosyal platform. Instagram'a fotoğraf yükleyerek arkadaşlarınızla paylaşabiliyorsunuz ve anınızı tüm dünyayla paylaşabilirsiniz. Tüm bunları biliyorsunuz. Ancak Instagram'dan fotoğraf indirme işine geldiğimizde aklınızda soru işaretleri oluşacaktır.
En basit yöntem olarak direkt kopyala yapıştır ya da ekran fotoğrafı çekerek Instagram'dan fotoğrafı alabilirsiniz. Fakat bu yöntem sizin almış olduğunuz fotoğrafın tam çözünürlüğünü vermez. Yani almış olduğunuz fotoğrafın çözünürlüğü kalitesiz olacaktır demek bu. Bu konu ile sizler artık Instagram'dan tam çözünürlükte (Kullanıcının yüklediği fotoğrafın tam çözünürlüğü) fotoğrafları bilgisayarınıza indirebileceksiniz.

İlk olarak Instagram hesabınıza bilgisayarınızdan giriş yapın. Giriş yaptıktan sonra üst tarafta bulunan arama kutusuna fotoğrafını indireceğiniz profile girmeniz gerekli. Ben örnek olarak Ralli arabaları resimleri paylaşan bir profili arıyorum ve giriyorum.


Ardından indirmek istediğim resmi seçerek üzerine tıklıyorum ve resmin ekranda açılmasını bekliyorum. Resim açıldıktan sonra alttaki gibi resmin üzerine sağ tıklayarak sayfa kaynağını görüntüle butonuna tıklıyorum. Bunu kısayol olarak Ctrl+U kombinasyonuyla da yapabilirsiniz.


Ardından Sayfa kaynağı bölümü ekranınıza açılacak. Burada bir dizi kodlamalar bulunmakta. Kodların hiçbirini kurcalamayın. Direkt olarak Ctrl+F kombinasyonu ile arama kutucuğunu sağ üst kenarda çıkmasını sağlayın ve arama kutucuğuna .jpg yazarak aramanızı yapın. Bu arama size sonu .jpg uzantılı olan fotoğrafları listelemekte. Yazdıktan sonra enter tuşuna basarak sonu .jpg olan ilk bölümü ( Resimde kırmızı çerçeve ile gösterilen kısmı) https ile başlayan kısmından kopyalayın ve tarayıcınıza yeni sekme açarak yapıştırın.


Yapıştırdıktan sonra karşınıza artık resmin tam çözünürlükte hali çıkacak. Buradan fotoğrafa sağ tıklayarak resmi farklı kaydet derseniz bilgisayarınıza indirmiş olacaksınız.

Hiç yorum yok:

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.