Ebay Üzerinden Çin'den Aldığım U8 Smartwatch Saatim Geldi. U8 Smartwatch İncelemesi

 Merhaba arkadaşlar, öncelerden yazdığım yazımda sizlere Ebay üzerinden nasıl alışveriş yapılacağını anlatmıştım. Hatta örnek olarak ta ben alışverişimde Çin'den U8 Smartwatch akıllı saatini sipariş etmiştim. İşte o saat elime ulaştı ve ben de bu yazıyı sizlere yazma gereksinimi duydum. Böylece sizlere Ebay'dan alışveriş yapılınca ürünlerin geldiğini de göstermiş oluyorum. Konuma dilerseniz buradaki linkten ulaşabilirsiniz. ( http://berkayinatolyesii.blogspot.com.tr/2016/02/ebaydan-nasl-alsveris-yaplr-ebaydan.html )

Paket ve Paket İçeriği

Ebay'den alışverişimi aslında ben 15 Şubat tarihinde yapmıştım. Ama bloguma Ebay'den alışveriş rehberi konumu 7 gün sonra yazdım. Bu süre zarfında satıcı bana öncelikle ürünü kargoladığını ve kargo paketinin resmini de e-postasında bana gösterdi. Her satıcı böyle gönderiyor mu bilmiyorum ama benim alışveriş yaptığım kişi ilgili birisiydi. Ayrıca saatin bana 31 günde geldiğini de belirteyim ki gelme süresini merak eden arkadaşlara örnek olsun. Paketin önlü arkalı resmini de size hemen şu altta göstererek incelememe başlayayım.
 

Gönderilen paket küçük bir paketti. Ayrıca satıcı paketi oldukça güzel ve kaliteli kapatmış. Paketin iç yüzü baloncuklu şekilde saatin hasar almamasını sağlayacak şekilde yapılmış. Öncelikle pakette gözüme çarpan bu oldu. Dandik bir paket ile de yollayabilirdi satıcı ama bu açıdan takdirimi kazandı diyebilirim. Ayrıca ürünleri içine koyduğu birer poşet daha vardı. Bu poşeti de alttaki resimde görebilirsiniz. Arkadaki saat poşetin içinde, diğeri de elimde duruyor.

Poşetin içerisinde U8 Smartwatch saatimiz, kullanma kılavuzumuz ve data kablomuz çıkıyor. U8 Smartwatch, fiyatına göre oldukça kaliteli görünmekte. U8'in önünde ve arkasında jelatin yapıştırılmış halde geliyor. Fotoğrafta da görüyorsunuz yukarıda. Tavsiyem jelatinleri kaldırmanız yönünde. Arka kısmındaki jelatini ben koluma takınca fark ettim, kolumu kaşındırdı çünkü.

Kısaca U8 Smartwatch'ten Bahsdelim

Saatten bahsetmek gerekirse elime aldığımda fiyatına göre oldukça kaliteli bulduğumu söyleyebilirim. Saatimizin kordonları değişebiliyormuş, bu güzel bir haber ancak nereden değiştirebiliyoruz bu konuda fikrim yok. Saatin çin malı olduğuna aldanmayın, fiyatına göre gayet kaliteli. U8'in sağ tarafında güç tuşu konumlandırılmış, sol tarafında ise hoparlör, mikrofon, USB şarj girişi konumlandırılmış. Ön kısmında ekranı ve ekranın altında üç adet dokunmatik tuş bulunmakta. Arka kısmında ise donma yaparsa diye reset deliği bulunmakta. Saatimiz dışarıdan bakıldığında kozmetik olarak güzel bir görünüm sergilemekte. Hatta kolumuzda da oldukça şık durmakta. Kolumda nasıl durduğunu da aşağıda bir resimle göstereyim.

Şarj Süresi

Saat muhtemelen elinize geçince şarjsız olarak gelecek, zira benim aldığım iki U8 saatin de şarjı yoktu geldiğinde. Şarjını isterseniz verilen data kablosuyla doldurabilirsiniz, isterseniz de benim gibi şarj cihazıyla doldurabilirsiniz. Şarjına değinmişken şarjı da 3 gün kadar gitmekte bende. Adımsayarı açarsanız tabii ki bu süre düşüyor.

U8 Smartwatch Saatin Özellikleri

Saatin özelliklerini kısaca söylemek gerekirse:
-IOS 5.0 üzeri ve Android 2.3 ve üzeri destekleyen tablet ve telefonlar ile uyumlu
-1.48″ Dokunmatik TFT LCD Ekrana sahip
-Tarih/Saat göstergesi
-Ayarlanabilir menü ve Ana ekran görünümü yapılabiliyor.
-Cep telefonunuza gelen çağrıları saat üzerinden cevaplama, arama yapma, sms’leri okuyabilirsiniz.
-Facebook, Twitter Whatsapp gibi uygulamaların uyarılarını gösterebiliyor.
-Cep telefonunuzdaki müzikçalar ile müzik çalma/yönetme (Sadece Android için geçerli)
-Cep telefonunuzdaki kamerayı yönetebiliyor (Sadece Android için geçerli)
-Alarmı var
-Adım Sayıcı yani pedometer var
-Telefon Defterinize ulaşabiliyor
-Barometre, Altimetre gibi özellikleri var(Benimkinde çıkmadı nedense bu özellikler.)
-Kronometresi var
-Titreşim yapabilme
-Uyku süresi hesaplama
-Hesap Makinesi var

Telefon ve U8 Smartwatch Arasında Bağlantı Kurmak

U8, bluetooth bağlantısıyla telefonunuza, tabletinize bağlanmakta. Bunun için telefonunuzun veya tabletinizin en az Android 2.3 sürümü ve üstünde olması gerekmekte. Bağlantıyı daha verimli kullanmak için saatin kendi uygulamasını telefonunuza kurmalısınız. Bluetooth bağlantısını asla kapatamıyorsunuz, kapatırsanız da saat tekrar aktif ediyor bağlantıyı. Bu açıdan bence bir eksiklik bulunmakta. Çünkü Bluetooth bağlantısını da kapatabilsek saatin pili bence 1 hafta bile gidebilir. Bence bu açıdan büyük bir eksikliği var. Ayrıca saatin sesini de kısamıyorsunuz hiçbir türlü. Saatin ortasında bulunan mavi renkli zil simgesinden saatin sesini sıfıra ayarlasanız bile saat ses çıkarmakta ve tekrar girdiğinizde sesini 1 kademe açmış olduğunu görebilirsiniz. Bence en büyük eksiklikler bunlar. Ben öğrenciyim, mesela derste saate bakmak için güç tuşuna bastığımda bip sesi çıkarıyor sessiz ortamda. Mecburen saate bakamıyorsunuz.

Dokunmatik Ekranı ve Performansı

Saatin dokunmatiği oldukça seri, şu ana kadar hiç donma kasma yaptığını görmedim. Oldukça hızlı geçişler yapabiliyor ekranlar arasında. Ayrıca dokunduğunuz an algılaması da beni oldukça şaşırttı.
İçerisine uygulama yüklenemiyor, ancak içerdiği uygulamalar işinizi görüyor. Şahsen adım sayarını kullandığımda ben doğruya yakın sayım yaptığını gördüm.(Kolunuzda sallarsanız bazen adım attığınızı sanmakta, nede olsa bu teknoloji sarsıntıya göre adım sayıyor bu yüzden görmezden gelinebilir.)

Dil Seçenekleri ve Diğer Özellikler

Dil seçenekleri arasında Türkçe de yerini almış durumda. Cihazın Türkçe dilinde ben bir bozukluk görmedim. Güzel çevrilmiş. Ayrıca saat üzerinden arama, fotoğraf çekme, müzik çalma gibi işlemleri de yapabiliyorsunuz. Ben genellikle saat üzerinden müzik çalıyorum, hoşuma gidiyor. Ancak bütün bu işlemleri yapmanız için saatinizi bluetooth ile bir telefona ya da tablete bağlamanız gerekiyor.

Özetle U8 Smartwatch, uygun fiyatıyla akıllı saatleri merak edenler için güzel bir alternatif. Ancak yukarıda saydığım eksik özellikleri de bu fiyata göre değerlendirirsek olabilir diye düşündüm. Eğer ki siz de uygun fiyata akıllı saatim olsun diyenlerdenseniz, U8 Smartwatch işinizi oldukça iyi görecektir.

12 yorum:

  1. Aynı saatten bende aldım ve sizinde demiş olduğunuz gibi sarjsız bir şekilde elime geldi sarja taktım bi 5 dk felan bekledim belki dolduğuna dair bir işaret verir felan vermedi açmaya çalıştım güç tuşuna basarak açılmadı kaç saat sarjda tutmam lazım saati ve nasıl açmam lazım cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saati ben aldığımda şarja taktım. 2-3 dk içinde şarj almıştı. Şarj olurken güç düğmesine bir kere basınca ekranda yeşil batarya doluyor simgesi çıkıyordu. Sizinkinde çıkmıyorsa ürün bozuk olabilir. Bir süre şarjda beklettikten sonra saati açmayı denerseniz tam olarak anlaşılır.

      Sil
  2. Bende aldım u8 ios ile uyumlu Bluetooth ile bağlanıyorum telefonum 5s ama bir türlü rehberden birini arayamıyorum veya mesaj atamıyorum bt notice yükleyin telefona diyor onu nasıl ios a yükleyebilirim acaba tek sorun orda yaşıyorum

    YanıtlaSil
  3. tuşlu telefona bağlanıyor mu? bt var yalnız o şekilde bağlanır mı??

    YanıtlaSil
  4. o yüzden alııp almamakta kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  5. Arama yaparken telefona bağlanmasımı gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzda Bluetooth bağlantısı var ve saat ile eşleştirdiyseniz bağlanabilir.

      Sil
  6. KUTUDAN ÇIKTI AMA CİHAZ ÇALIŞMIYOR NE YAPABİLİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürününüz çalışmıyor ise satın aldığınız satıcıya mesaj yazarak anlaşabilirsiniz.

      Sil
  7. Bluetooth bağlanıyor sonra otamatik kendisi bağlantıyı kesiyor bazen bağlanamıyorum ne yapacağım? Acil yardım

    YanıtlaSil
  8. müzik dinliyordum şarjı az kalmıştı hemen kapandı açılmıyor ne yapmalıyım acil

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.