Bilgisayarım GTA 5 Kaldırır Mı? Siz Yazın Cevaplayalım


GTA 5 çıkalı uzun bir süre oldu ama hala bir çok kişi Bilgisayarım GTA 5 kaldırır mı, GTA 5 oynayabilir miyim, GTA 5 için sistem tavsiyesi, bilgisayarımın özellikleri GTA 5’e yeter mi gibi konularda zorluk çekmekteler. Bu nedenle sizler için bu yazımızı yazıyorum. Sizler sisteminizi bana yorum kısmında yazarsanız, bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmadığını sizlere söyleyebilirim. Tabiki her bir donanım sisteminizin gücünü azaltacak ya da çoğaltacaktır ancak siz sisteminizi benim dediğim ölçüde belirtirseniz kaldırıp kaldırmadığını sizlere sağlıklı olabilecek şekilde söyleyebilirim.

Örnek Sistem:
Intel Core i7 4790 3.6 gHz
6 Gb RAM
NVIDIA GeForce 940M
Windows 10 64 Bit

NOT: Unutmayın ki verdiğiniz bilgiler kağıt üzerinde bilgiler olduğu için yanılma payım da olabilmekte. Yani kesinlik payı yoktur. Çalıştırabilecek sistem açamayabilir, çalıştırmayacak sistem çalıştırabilir. Ben tahmin yapmaktayım. Bu nedenle sisteminizin kaldırmayacağı durumlarda sorumlusu ben değilim.

GTA 5 İçin Önerilen Sistem Özellikleri Şöyle:
İşletim Sistemi: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
İşlemci: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
DirectX: Versiyon 10
Sabit Disk: 65 GB boş alan

GTA 5 İçin Minimum Sistem Özellikleri:
İşletim Sistemi: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*Vista İşletim Sistemi için NVIDIA ekran kartı önerilir)
İşlemci: Intel Core 2 Dört Çekirdekli İşlemci Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Dört Çekirdekli İşlemci (4 CPUs) @ 2.5GHz
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
DirectX: Versiyon 10
Sabit Disk: 65 GB boş alan

Hiç yorum yok:

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.