Mobincube Ödememi Aldım. Mobincube Ödeme Kanıtları ile Ödeme Alma Rehberi


Mobincube ile uygulama yaparak para kazanma konumuzda, ödememi aldığımda bunu sitemde paylaşacağımı söylemiştim. Büyük gün geldi ve bu gün Mobincube ödemesi elime ulaştı! Mobincube ödeme konusu ile sizlere bu sistemin güvenli olduğunu ve paraların üzerine yatmadığını belirterek anlatımlarıma ve ödeme fotoğraflarını göstermeye başlayayım.

Mobincube Banka Hesabına Ödeme Nasıl Alınır?

Bildiğiniz gibi PayPal, Türkiye'den çekildi ve PayPal ile ödeme alan bir çok kullanıcı ödemelerini alamaz oldu. Bunlardan etkilenen birisi de benim elbette. Mobincube'de tek ödeme yöntemi olarak PayPal ibaresinin görünmesi moralimi bozmadı değildi. Ancak Support ile konuştuğumda bana banka hesabımın IBAN numarasını verdiğimde, banka hesabıma ödemeyi yapabileceklerini ancak bu sırada oluşabilecek ücretlerden dolayı (banka kesintilerini kastetmekte)benim sorumlu olacağımı, yani benim alacağım miktardan kesileceğini söylediler. Öncelikle bu şartı kabul ederek PayPal Mail bölümüne TR ile başlayan IBAN Numaramı girdim. Sizler de IBAN Numaranızı girebilirsiniz.
Şekilde görüldüğü gibi ilgili kısma yazmanız ve kaydetmeniz gerekmekte. Başka bir şey yapmaya gerek yok. Bu arada, ödeme alabilmeniz için 100$ bakiyeye ulaşmanız gerekmekte.

Ardından ödemenizi yapmalarını bekleyeceksiniz. Ödemeler banka hesabına gecikebilir. Bunun nedeni PayPal ödemeleri otomatik yapılmakta, banka ödemeleri manuel yapılmakta olmasından kaynaklanır. (Support'tan aldığım bilgiler.)

Ödeme Kaç Günde Geldi ve Ne Kadar Kesinti oldu?

Öncelikle ödeme emri Mobincube'den 10.08.2016'da çıkmış. Bunu alttaki resimden anlayabilirsiniz. Toplamda 132.33$ meblağ kazancım birikmişti. Bunun ödenme emrini aşağıda görmektesiniz.
Ardından yazıyı yazdığım gün olan 11.08.2016 tarihinde ise banka hesabıma kazancım ödendi. Ödemem hesabıma TL olarak dönüştürülerek geldi. Hemen alttaki resme bakarsanız ise ödememin TL cinsinden yapıldığını göreceksiniz. 232.12 TL olarak ödemem hesabıma geçmiş. Fakat 132.33$ kazancım TL cinsine çevrildiğinde 391.45 TL etmekte. Bu yazıyı yazdığımda 1$ tam olarak 2,95 TL idi. Kesinlikle az gönderi yapılmadı. Bunun sebebi banka kesintisidir.

Yani benden banka ücretleri olarak 53.86$ kesinti uygulanmış oldu. Türk Lirasına çevirir isek 159.33 TL kesinti yapıldı. Belki PayPal Türkiye'de açık olsaydı daha düşük kesinti ile paramı alabilirdim ama mecburen PayPal kapalıyken şuan tek alternatifimiz Banka ödemesi gözüküyor.


Umarım bu konum beğenmişsinizdir. Mobincube'ye buraya tıklayarak üye olabilir ve siz de kazanç sağlayabilirsiniz. Sistem tamamen ücretsizdir.

8 yorum:

  1. Merhaba. Keşke TL hesabı yerine $ hesabınızı verseydiniz. Tahminim o şekilde kesinti çok daha az olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz bunun için geç kaldım sonradan aklıma geldi teşekkürler :) Yeni alacağım ödemeyi de dolar hesabı açarak isteyeceğim. Dolar hesabı açarak alacağım ödemeyi de buraya ekleyeceğim.

      Sil
  2. Bazı bankalar hesap işletim ücreti kesebiliyor. Bankaya sorarsan muhtemelen hesap işletim ücreti olarak kesildiğini söyleyeceklerdir. Ben de burs alırken benzer durumu yaşamıştım. Bursumdan 80tl kesmişti Vakif Bank.

    Hesap işletim ücreti kesmeyen bir bankadan hesap açmanı önerebilirim.

    Ayrıca paylaşımlarını çok büyük bir ilgiyle takip ediyorum. Ellerine sağlık. Sayende sisteme güvenerek ben de adım attım. İnşallah hayırlı olur.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba doğru olabilir dediğiniz :) Benim bağladığım hesap İş Bankası hesabıydı. Aslında onlar da öğrenci olduğunuzu belirttiğinizde işletim ücreti almayı bırakıyorlardı ama hiç sormak aklıma gelmedi internette kestiklerini okuyunca nedense :)

      İnşallah siz de kazanırsınız uygulamalarınızla :)

      Sil
    2. İlk ödemeni aldıktan sonra tekrar gelir elde etmeye devam edebildin mi peki?

      Sil
    3. Tabiki :) Şu an ikinci ödememi alacağım. Ödemem geldiğinde bunu da burada yazacağım.

      Sil
  3. Şuanda hala ödeme alabiliyormusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ödemeyi euro hesabı açıp euro hesap ibanı girmek en doğrusu. ben enpara kullanıyorum. yurtdışı ödemelerinde en az komisyon alan banka enpara.

      Sil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.