Windows Güvenlik Duvarı Kendi Kendine Kapanıyor Sorunu Nasıl Çözülür?


Windows'un içinde gelen Windows Güvenlik Duvarı, aslında bizi internette maruz kalabileceğimiz tehlikelere karşı korumaktadır. Fakat bazı nedenlerden dolayı güvenlik duvarı kapanmakta, devre dışı kalmakta, bozulmakta ve türlü hataları karşımıza çıkartmakta. Bu konumuzda hatalardan birisi olan Windows Güvenlik Duvarı kendi kendine kapanıyor, kendim açmak zorunda kalıyorum. Windows Güvenlik Duvarı kapalı bildirimi alıyorum gibi sorunları nasıl çözeceğinizi gösterelim.
Öncelikle bilgisayarınızda virüs taraması yapmalısınız. Eğer virüs taraması temiz çıkıyorsa anlatacaklarımı yapmalısınız.

Sorunu çözmek için, Başlat menüsünde Çalıştır'a tıklamalısınız. Ya da Arama bölümünde Çalıştır yazarak arama yapın. Çalıştır bölümünde services.msc yazısını yazarak ayarları açın.


Ardından açılan bölümden Güvenlik Merkezi'ne giriş yapın. Burada ayarları çok kurcalamamaya dikkat edin.


Son olarak Güvenlik merkezi özelliklerinde Genel sekmesi içinde bulunan Başlangıç türü yazan kısımdaki kutucuğu Otomatik olarak seçmelisiniz. Böylece artık bilgisayarınızı açtığınızda Windows Güvenlik Duvarı kapalı gibi sorunlardan kurtulmuş olacaksınız.


1 yorum:

  1. virüs taraması yapmadan yaparsak bi sıkıntı olurmu cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.