LG Telefonlarda Bilgisayara Bağlanamama Sorunu Nasıl Çözülür?

Telefonlar günlük yaşamımızın bir parçası. Haliyle bazen telefonlarımızı USB kablo bilgisayara bağlamak gerekiyor. Bu bağlantı sırasında telefonunuzu bilgisayar tanımazsa ne yapılmalı? Aslında bu sorun çeşitli nedenlerden dolayı olabilir. Donanımsal, yazılımsal sorun olabilir. Bunun için teşhis yapmamız gerekir. Peki android telefonumuzu bilgisayara nasıl bağlayacağız?

Telefonun Bağlantı Sorunlarını Teşhis Edelim

Telefonunuzu bilgisayar tanımaz ise öncelikle data kablonuzu değiştirerek işe başlayın. Eğer kablonuzda kırık var ise bu kırık bağlanmanızı engelleyecektir. Kablonuzda kırık var ise kablonuzu değiştirin.

Kablonuz sağlam ise bilgisayarın USB portlarında sıkıntı olabilir. Bunun için farklı USB portları ile bağlanmayı deneyin. Buraya kadar bağlanamadıysanız sorunlarınız donanımsal olmaktan çıkar. Yani bilgisayarınızın yazılımıyla alakalıdır.

Peki Şimdi Ne Yapacağım?

Şimdi bilgisayarda Denetim Masası'nı aratarak Donanım ve Ses başlığına girin. Burada Aygıt Yöneticisi'ni seçin. Burada alt kısıma inerek Taşınabilir Aygıtlar bölümünde ünlem içinde olan aygıtınızı bulun. Bende bu aygıt LGE Android Phone olarak görünüyor.

Şimdi ise http://www.mylgphones.com/lg-android-usb-device-drivers sitesine girerek LGMobileDriver_WHQL_Ver_4.0.4.exe dosyasını indirip bilgisayarınıza kurun. Böylece telefonunuz artık bilgisayar tarafından görünecektir.

Göründüğü gibi bağlantı sağlandı. Bu yöntem ile lg telefonlarınızı bilgisayayara bağlayabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Allah ragzı olsun çok güzel bilgi sorunum çözüldü teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ben söylediklerinizi denedimancak başarılı olmadı farklı biryolu var mıdır

    YanıtlaSil
  3. benim telefonum hiçbir şekilde bağlanmıyor ekrana bişey gelmiyor telefonu bağlıyorum telefon sadece şarj oluyor telefondan ayarlmaya çalışıyorum telefondada ayarlayacak yer yok bir türlü yapamadım yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bende hiçbir şekilde taşınabilir aygıtlar gözükmüyor
    (LG ALMAK PİŞMANLIKTIR)

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.