Çin'den Aldığım Bıçak Kalem İncelemesi


Kalemin bıçaklısı olur mu demeyin oluyormuş. Ama tabi böyle deyince aklınızda hemen hem yazı yazarım hem bıçak kullanır elma soyarım diye düşünmeyin. Çünkü tam manasıyla bir bıçak değil, plastik bir bıçak var. Kalem bıçak incelemesine geçelim şimdi de.
Çin'den yani Aliexpress üzerinden satın aldığım bu kalem bıçak, ben satın aldığımda fiyat olarak 0,37 Dolar fiyat etiketine sahipti. Şu anda 16.12.2016 tarihinde baktığımda 0.50 Dolar yani 1.76 TL etiketiyle satılıyor. Ayrıca ben, ücretsiz kargo olarak satın aldım. Kargo fiyatı da eklenmiş. 0.05 Dolar yani 18 kuruş kargo ücretli. Benim satın aldığımda yine ücretsiz kargo seçeneği mevcuttu. Anlayacağınız biraz değiştirmiş satıcı işleri. 
Her neyse kargo şirketi olarak SunYou Economic Air Mail ile geldi ve tam 32 günde elime ulaştı. Aslında bir kalem, kalem hakkında ne yazılabilir ki. Mavi dolma kalem ve plastik bıçak görünümüne sahiptir. Düşündüğümün aksine kalem gerçekten de yazmakta. Sanırım kargo geldiğinde içindekinden şüphelenilmiş olacak ki yönetime gitmiş paketim. Yönetimden arayarak beni çağırdılar ve paketimi oradan aldım. Alırken adamın söylediği şey, ''Ne o şırınga mı aldın?'' sözüydü. Ben de önemli bir şey olmadığı için paketi orada açtım. Sanırım güvenlik için böyle yaptı. 
Her neyse şimdi sözü çok fazla uzatmadan ürünün linkini ve fotoğraflarını paylaşıyorum. Hoşunuza gider ise Aliexpress'te ücretsiz kargo seçeneği sunan ve daha uyguna veren kişilerden bu kalemi de temin edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.