Black Desert Online Yama Başlatılamadı ErrCode:%1 Geçerli Bir Win32 Uygulaması Değil Hatası Düzeltme



Black Desert Online(Yama Başlatılamadı ErrCode:%1 Geçerli Bir Win32 Uygulaması Değil) hatasını bir çok oyuncu almakta ve sinir bozucu bir hata olduğundan dolayı oyuncular bir çok yol denemiş ve bu hatayı aşamamışlardır. Bu yazımız ise bu hatayı alan kullanıcıları %100 çözüm ile mutlu edeceğimiz bir yazı olacak. Peki Yama Başlatılamadı ErrCode:%1 Geçerli Bir Win32 Uygulaması Değil) hatası nasıl giderilir?
Öncelikle sorunu bilgisayarınızda falan aramayın. Ben ilk başlarda bilgisayarımdan kaynaklanıyor herhalde dedim fakat internete baktığımda ise bu hatayı bir çok kişi alıyormuş onu fark ettim. Şimdi neler yapacağız?


Black Desert Yama Başlatılamadı Hatası Nasıl Çözülür?

Black Desert oynamak için kendi sitelerinden indirdiğiniz launcheri kaldırın. Yükleme yapacağınız yerdeki Black Desert klasörünü de kaldırın. Şu an bu dediklerimi yaptıysanız diğer aşamaya geçelim.

Önce Burayı Tıklayarak bu programı kuruyorsunuz. Daha sonra ise Burayı tıklayarak Black Desert Launcher'i indiriyorsunuz.

Şimdi ilk indirdiğimiz programı çalıştırın ve arkasından Black Desert Launcher'ı çalıştırın. Biraz kurulum yapmasını bekleyin.

Daha sonra size açılan launcher ekranında giriş bilgilerinizi girmenizi isteyecek. Bilgilerinizi girdiğinizde ise artık aşağıdaki gibi launcher update çekmeye ve oyunu yüklemeye başlayacak.


Bir teşekkürü çok görmeyin :)

4 yorum:

  1. Videolu anlatırsan daha güzel olur.Videoyu bekliyorum bu şekilde yapamadım :/ Tekrar aynı hatayı veriyorum kaçırdığım bir yer olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim oldu sayende 4saat uğraştım bulamamıştım çok sağol.

    YanıtlaSil
  3. yüklemeye başladıktan bi süre sonra kurulum tamamlanamadı hatası paz dosyalarını yüklemiyor.

    YanıtlaSil
  4. hocam steam hesabı kullanıyorum ben giriş yaparken steam hesabıylamı giricem

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.