Aigo Darkflash DR12 Pro Aura Sync RGB Fan İncelemesi - Alınır mı?

Bildiğiniz gibi rengarenk kasalar, rengarenk fanlar ve temperli kasalar bu sıralar revaçta. Tabii ki tüm oyuncular da bilgisayarlarını rgb fan gibi aksesuarlar ile donatmak istiyor. Bunun sebebini de hem görsellik açısından kasaların göze hitap etmesi hem de fanların oluşturduğu hava akımı sayesinde kasanın içerisinde ısınmayı önleyerek donanımın ısınmasını engellemek olarak ikiye ayırabiliriz. Malum, ülkemiz sınırları içerisinde rgb fan satın almak isteyen oyuncular yüksek fiyatlarla karşılaşabiliyor. Bu da insanlarda Aliexpress gibi sitelerden rgb fan sattın alma fikrini doğuruyor. Çin'den rgb fan satın almak isteyen oyuncularımızın karşısına da bir çok seçenek çıkıyor. En iyi ve en ucuz RGB kontrolcülü fanlardan birisi olan Aigo Darkflash DR12 Pro Aura Sync RGB Fan incelememize başlayabiliriz.

Aigo Darkflash DR12 Pro Aura Sync RGB Fan İncelemesi

Ben de sizler gibi oyun bilgisayarıma RGB fan arayışına girdim. İlk önce bilinen sitelerden rgb fan aradım fakat bulduğum tüm fanlar hem pahalıydı hem de kontrolcülü değildi. Çareyi Aliexpress üzerinde aramakta buldum. Aliexpress'te satılan Aigo Darkflash DR12 Pro Aura Sync RGB fanları Türkiye'de satılan fanlara oranla uyguna gördüm ve hemen bir fan seti siparişi verdim. Hem fiyat performans ürünü hem de kaliteli görünmesi sebebiyle de aldım diyebilirim.

Çinden Alışveriş ve Bekleme Süreci

8.45 dolar ve 50.76 dolar arasında bulunan fan paketlerinden 35.53 dolar olan 5 fan ve 1 kontrolcülü paketi satın aldım. 1 dolar indirim de yapılıyor ve 34.53 dolara bana mal oldu. Eğer yeni üyelik açacaksanız 2 dolarlık daha indirime sahip olabiliyorsunuz bu arada. 21 gün sonra ise PTT iş yerime fanları getirdi ve 14.76 TL vergimi postacıya ödedikten sonra fanları alarak evde bilgisayarıma montajlamaya başladım.

Aigo Darkflash DR12 Pro Aura Fan Özellikleri ve Kutu İçeriği


Fanlar 12cm boyutlu ve 25mm kalınlığında. Fanlar ise sitesinde belirtildiği bilgiye göre 20CFM hava hacmine sahip. 1200RPM çalışan fanlar, 6 pinli bir konnektöre ve 16 desibel gürültüye sahipler. Ayrıca fanların iyi yanı Asus Aura Sync ile de anakart üzerinden kontrol edilebilmeleri. Benim anakartımda rgb özelliği olmadığı için ben kendi kontrolcüsü ile kullanıyorum şu anda.

Kutu içeriği olarak benim aldığım paket 5 fanlı paketti. İçerisinde 5 adet fan ve vidaları, 1 kumanda, 1 kontrolcü ve kontrolcüyü yapıştırmak için arkası yapışkanlı cırt cırtlar çıktı. Bir de anakarta bağlamak için kablo çıktı ama onu ben kullanmadım.

Fanların köşeleri lastikten kaplamalı ve bu da fan çalışıyorken titreşimi engelliyor. Ayrıca double ring olarak üretildiğinden dolayı ön kusmu kapalı fakat yan kapağı temperli kasalarda iç kısımdan da görünmesine olanak sağlıyor.

Gelelim kontrolcüye. Kontrolcüyü kasanın arka kısmına montajladım. Kumandası yaklaşık 5 metreden algılayabiliyor ki bu çok güzel bir mesafe diyebilirim. Yaklaşık olarak 50 adede kadar modu da kontrolcü içerisinde bulunuyor.

Kumanda Üzerinde Ne Tuşları Var?


Kumanda üzerinde 11 adet tuş bulunuyor ve bu tuşlar şu özelliklere sahip

Kumanda üzerinde fan ledlerini açma kapama tuşu
Fan len modlarını değiştirmek için iki adet ileri geri tuşu,
Fan hızı artırmak için bir tuş,
Led hızlarını artırmak veya yavaşlatmak için bir tuş,
Gece yıldız parlama efekti veren bir tuş,
Rainbow fan tuşu,
Fanlara ara ara yanıp söndüren bir tuş,
Kırmızı, Mavi ve Yeşil renge döndürme tuşları,
Anakart senkron tuşu,
Nefes alıp verme tuşu.

Aigo Darkflash DR12 Fan Seti Artıları ve Eksileri

Artılar:
Çok iyi kalite.
Kontrolcü ve kumandanın çekim gücü harika.
Fanlar sessiz modda gürültüsüz.
Fanlar güzel hava sirkülasyonu yapıyor.
Uygun fiyat.

Eksiler:
Fanlar tam yükte biraz sesli çalışıyor. Kulaklık takılıyken fan sesi duymuyorsunuz.
Çin'den gelirken bekleme süresinin belirsizliği.

Satın Alma Linkleri

Aigo Darkflash DR12 Pro Sync RGB fan seti satın almak istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.